jag älskar att vara student

Imorgon börjar ett nytt läsår för oss Civilekonomstudenter vid Linköpings universitet och jag kunde inte vara mer taggad. Första kursen är Mikroekonomi 9hp, vilket jag tror kommer passa mig riktigt bra. Har hört många svordommar om denna kurs från äldre studenter som anser att denna kurs är riktigt svår, men efter att själv fått bläddra lite i kurslitteraturen är jag riktigt sugen på att få lära mig! Dessutom är kurslitteraturen på engelska vilket jag gillar, två flugor i en smäll ;)

Den här dagen har varit helt perfekt, uppvak med frukost på sängen (<3), ett besök hos Jessan i hennes nya lägenhet och mitt lov avslutade jag och älskling med soffmys. Vilken sommar, och den är inte ens slut än..


det är med inställningen på bilden ovan som jag går och lägger mig ikväll. Det här läsåret kommer att leverera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0