excellence

Imorgon är det dags för den första duggan i statistiken. På duggorna kan man få sammanlagt 12 poäng, men dessa räknas enbart upp till g-nivå på tentan i januari. Därför känner jag inte direkt någon press till duggan utan jag försöker istället fokusera på att lära mig det grundligt från början. Vill ju inte bryta min fina vg-trend riktigt än ;) därför känner jag att duggan inte spelar så stor roll, det är mest en koll på hur mycket mer tid jag måste lägga ner.

Så ikväll har jag istället varit på gymmet, handlat och nu blir det mys i soffan med ett avsnitt Mentalist och den nya mörka chokladen med jordgubbsbitar från Lindt, tror att den kommer vara galet god och det är jag värd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0