Tillbaka i karlskoga...

Nu är jag tillbaka en kortis i Karlskoga och mycket ska hinnas med! Fira jul med släkten, träffa kompisar, handla och packa det sista inför Florida. Julstressen har alltså infunnit sig även hos mig, trots att jag inte ens ska fira jul iår. På julafton kommer jag nämligen att ligga på en strand i 30graders värme och bara njuta! Känns som ett helt okej sätt att variera sitt julfirande på faktiskt ;)

Igår blev det lite julmys med släkten i alla fall, vilket var väldigt mysigt. Åt gröt och skinkmacka, sen kom tomten. Har mest önskat mig dollar iår så att jag kan köpa mig fina saker i usa. EN DAG KVAR, LÄNGTAR!


Bild på mig och min fina lillasyster Alice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0