alla rätt

Nu stryker jag mina sista tvivel på mina tyskakunskaper, på senaste tentan fick jag nämligen 20/20. Många gånger har jag nämligen frågat migsjälv varför jag valde Internationella Civilekonomprogrammet framför vanliga Civilekonomprogrammet.

Det är absolut ingenting som jag ångrar! Den verkliga skillnaden ligger i att man på min utbildning får språket som spetskompetens! Jag har lärt mig så mycket tyska att jag knappt tror mina öron när jag står och håller långa föredrag och skriver uppsatser med högsta betyg. Det hade aldrig min tysklärare från gymnasiet kunnat ana, inte jag heller för den delen. Även om en utlandstermin i ett tysktalande land skrämmer mig, så beror det inte längre på mina språkkunskaper.


Kommentarer
Postat av: Allan

Jag är så ssjukt stolt över dig gumman! Du är så duktig! Och vill du kan du tjäna lite i sommar för o hålla privatlektioner i tyska till mig ;) <333

2012-05-21 @ 18:49:24
URL: http://slicet.blogg.se/
Postat av: julia

tack gullet! det vet du att jag ska ha ;) <3

2012-05-22 @ 14:50:53
URL: http://imageandwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0