easyline

Befinner mig för tillfället hemhemma i karlskoga, är nämligen tentaperiod just nu så då har vi inga schemalagda lektioner eller föreläsningar. Det är riktigt skönt, för då kan man koncentrera sig på plugget och ta de lite lugnt ett tag.

Igår var jag och Alice på träningslagret i några timmar och tränade. Blev några kilometer på löpbandet och därefter körde vi ett pass Easyline. Hade aldrig tränat easyline innan, men det kommer jag garenterat att göra igen! På Easyline använder man sig av "luftvikter" vilket gör att man kan anpassa intensitetsnivån efter sin egen förmåga! Därför blir det så roligt, eftersom att träningsformen passar för alla kroppstyper.

Hur som helst så tog jag i som en gnu och det känns i musklerna idag vill jag lova! Underbart!


Bjuder på en bild från i julas, lagom uppspelta sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0