filbyter cup!

Blev lite sugen på att anmäla mig på 50 fjäril för att se om jag fortfarande håller min gamla tid men bangade i sista stund. Dock så har jag varit ner på Tinnis hela dagen för att heja på mina härliga simmarvänner. Det finns inte mycket som slår strålande solsken, taggade simmare och filbyter cup en lördag i maj! Jag kände att klordoften, det skvalpande ljudet från bassängen och den härliga simmargemenskapen är något som jag verkligen har saknat.


Har seriösa funderingar på att ta upp simningen till hösten, dock så har jag nog lagt tävlandet på hyllan för gott, men en fisk behöver ju sitt vatten, right? Det får bli mitt nästa projekt att kolla upp vad LASS har att erbjuda mig.

Vem vet, kanske simmar jag 50 fjäril nästa år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0