länge sen jag var såhär nervös

Brukar inte bli speciellt nervös inför tentor längre, vet att det oftast brukar gå väldigt bra, men denna gång känns det lite nervösare. Kanske är det faktumet att svaren ska skrivas på tyska? kanske är det faktumet att jag har klarat alla tentor hittills och inte vill ha en omtenta på halsen? Jag vet inte.

Nu blir det en sista koll på anteckningarna innan det är dags för att städa lägenheten och sjunka ner i tv-soffan resten av kvällen. Imorgon kommer äntligen min efterlängtade vän Isabelle hit och stannar HELA helgen, precis vad jag behöver efter den senaste veckans plugg. Awesome!!


Bilden: förut idag ropade jag på Micael och bad honom komma med ett glas vatten, hur som helst fick jag en BURK med vatten med motiveringen "så att du inte spiller älskilng" alltså?? haha, älskar den killen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0