ett helt år som världens lyckligaste.

Igår den 26 oktober firade jag och min älskade och underbara pojkvän ett helt år tillsammans. Jag måste bara få uttrycka hur lycklig jag är och hur underbart det är att få vakna upp i min älsklings varma famn varje morgon. Hur det känns att veta att jag har hittat den personen som gör mig komplett och att jag vet att han älskar mig mest av allt i hela världen och att jag känner likadant. Vet inte vem jag var innan jag träffade min Micael, han har verkligen fått mig att hitta mig igen.

Nu, ett år senare, bor vi alltså tillsammans och planerar vår gemensamma framtid. Platser vi vill se och saker vi vill uppleva, tillsammans. Allt känns som en saga och ibland tror jag att det faktiskt är en dröm, jag vet att det här är äkta kärlek. Micael, du gör mig hel och jag älskar dig så otroligt mycket <3


Mitt allt och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0