Lördagsshopping och mys

I lördags var jag tillsammans med Micael, Magnus och Josefine på ikano och shoppade. Köpte en superfin kofta och Rönisch-träningskläder, nu är det bara nya träningsskor jag måste få tag i. Sen åt vi på Bugerking och bara Magnus och Josefine fick komma med på bussen hem eftersom att den var smockfull (lönehelg + shoppingsugna studenter). Jag och Micael fick helt enkelt vänta på nästa buss i en hel timme, men vi roade oss med att handla på Maxi under tiden.

På kvällen hade vi myskväll nummer två denna helg. Gjorde bakpotatis med kräftstjärtar och kall gräddfilsås med rödlök och dill (såå vansinnigt gott). Kollade på lite film, åt varsin Tom & Jerry påse (när älskling för bestämma godis) och hade det allmänt mysigt. Myshelg med mitt hjärta var precis vad jag behövde <3


Ser komplett galen ut på bilden och just så galet underbar var min helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0