sänkte medelåldern med trettio i ett steg.

Igår, fredag, spelade min pappa och hans band "after midnight" på Woody´s i Karlskoga. Självklart var man tvungen att gå dit och kolla, även om stället är känt som "Jurasic park". Men hur illa kan det vara liksom? (tänkte jag och Micael).

Vi var i alla fall ett stort gäng som drog dit och stämningen var riktigt härlig. Blev bjuden på en alkoholfri drink (eftersom att jag körde) och den smakade ungefär lika gott som den Lidljuice det var. EN SAK måste jag poängtera, det var ren och skär underhållning! fyrtioåringar som BUGGADE till METAL, dretfulla pensionärer som knappt kunde stå, hörapparater och löständer! Varför ens gå på bio när man kan få så bra liveunderhållning till rimligt pris?

Hur som helst, musiken ägde och min pappa är coolare än din pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0