på liu köar vi till allt...

...till och med när man ska hjälpa till, frivilligt utan betalt. Imorse ringde klockan vid fem, konstigt nog var jag endå pigg när jag cyklade till skolan lite senare. Så nu sitter jag alltså här, i colluseum på ett jobbsläpp. Men i detta fall är det endå värt det, för det är sjukt kul att engagera sig på draget. Att man dessutom för förköp till årets roligaste fest, dra't i spa't, och en sittning är ett plus. I år är temat "happy ending", funderar på att klä ut mig till Julia (så får Micael vara Romeo).

Nu har jag flummat sen halv sex med mina vänner, nu sjunker jag in i plugget med bra musik i öronen. 

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, lätt att du måste vara julia! :D

Svar: hehe, vi får se :)
Julia T

2012-09-08 @ 13:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0