southampton.

Southampton, en stad på englands sydkust kan skatta sig lycklig från och med nästa vecka och ett år framöver. Det är nämligen så att en av mina närmaste vänner Annie ska flytta dit för att bo, plugga och andas engelsk luft. Så nu tycker jag att ni borde kika in hennes extremt bästiga blogg.

I fredags hade vi avskedsmys på en restaurang här i Linkan, sen åkte vi hem till mig, pratade minnen och skrattade sådär som bara vi kan. Jag, Annie och Jessica. Här är två bilder ifrån kvällen...


Men ingen förlust utan vinst, hon har nämligen lovat att ta hem en chokladapelsin till mig, vilken tur.
Bara skoja, saknar dig redan Annie <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Supermys!! <3 haha vad hungrig jag ser ut! ;)

Svar: hehe, alla tre VAR hungriga ;) <3
Julia T

2012-09-17 @ 18:02:25
Postat av: Annie

Haha du kanske t.o.m. får flera apelsiner, Julia! ;) <3

Svar: å å å, bäst för dig! ;) <3
Julia T

2012-09-17 @ 18:42:37
URL: http://lifeinsoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0