1,5år

Igår firade ju som sagt jag och min älskling 1,5år tillsammans. På eftermiddagen åkte vi ner till stan och shoppade lite innan vi gick till ett mysigt ställe och åt sushi. Jag hade aldrig ätit sushi innan och blir positivt överraskad. Dock hade jag önskat att man sluppit äta med pinnar, jag hade hellre velat dela bitarna i mindre bitar men tydligen så skulle man stoppa in hela den stora biten direkt efter att man doppat den i soja. Hur som helst var det en rolig upplevelse med många skratt från micaels sida ;) Efter det tog vi en liten promenad och sen satte vi oss på ett fik och myste fram tills bion började vid nio. Vi såg Oblivion den nya filmen med Tom Cruise, brukar inte gilla honom MEN i denna filmen var han helt klockren. Skitbra film, ärligt talat det bästa jag sett på riktigt länge! se den! 

Vår dag kunde inte varit bättre, så fruktansvärt kär i min mys! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0