Bloggtorka

Har inte bloggat på ett tag, har haft för mycket att göra så jag tänkte ta en liten bloggpaus nu i två veckor tills jag har mer tid. Har en riktigt tung kurs i skolan just nu, och det är en och enhalv vecka kvar till tenta så det är dit all min energi går just nu. Hinner knappt gå ut i det fina vädret :(

Anledningen till att jag smått pluggar ihjäl mig just nu är att jag inte vill kugga denhär tentan. Jag har hitthils inte kuggat något i tvåan och har fått högsta betyg i alla kurser förutom en. Det är ingenting som kommer gratis utan det tar tid, ork och äter av min fritid. Men om jag får vara helt fri i sommar och slipper tänka på ekvationer och grafer känner jag att det är MER än värt det. Nu ska jag och sambon göra soppa, sen blir det plugg resten av dagen och förhoppningsvis bodyjam.


Denhär bilden peppar mig idag, jag tänker att någongång i framtiden kommer jag ha ett roligt och välbetalt jobb som ger mig friheten att göra i prinicip vad jag vill när jag är ledig. Hur fint känns inte det? motivation som heter duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0