du är kärlek för mig

Idag har jag och min favoritkille i hela världen varit tillsammans i hela ett och etthalvt år! Kan inte beskriva känslan av att jag bara blir kärare och kärare för var dag som går, hur nu det ens är möjligt! Först blev vi bästa vänner och ganska snart gick det över till att bli något helt annat, något helt underbart. Han får mig att känna mig som en prinsessa, kunde inte önska mig mer av livet just nu faktiskt <3 Tack världens bästa sambo och kärlek för att du alltid ställer upp för mig och finns där vid min sida. Tack för att du får mig att le även på de allra mörkaste dagar och för att du gör mig så lycklig att jag knappt kan sitta still! Jag älskar dig mer än någonting annat  <3

Julia <3 Micael = Sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0