frågestund - ställ frågor!

Har fått frågan några gånger nu om jag inte skulle kunna ha en frågestund :) Nu har jag lite tid över så jag tänkte att varför inte, go ahead ställ frågor så svarar jag i ett inlägg om några dagar! Fick en länk till en lista med frågor så jag tänkte att jag svarar på den nu och sen så får ni ställa fler frågor om ni vill.

Hur gammal är du? 22
Hur gammal känner du dig? hum.. gammal nog? :)
Vart bor du? Linköping
Vart kommer du ifrån? Karlskoga
Vart skulle du vilja bo? Just nu trivs jag väldigt bra där jag är :)
Hur bor du? i en lägenhet (2,5rum) på 55m² tillsammans med min Sambo Micael <3
Är du i ett förhållande? Ja, med världens underbaraste!
Är du kär? Helt ofattbart kär!
Vilket program gick du på gymnasiet? Natur
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Idrott och Biologi
Vad gjorde du efter studenten? Tog det lite lugnt ett år, jobbade massvis, reste och försökte komma på vad jag ville göra med resten av mitt liv.
Vad gör du idag? Jag pluggar Internationella civilekonomprogrammet vid Linköpings universitet.
Vad gör du om ett år? Om ett år har jag flyttat till Frankfurt och är utbytesstudent.
Vad gör du om tio år? Har ett jobb jag trivs med, bor i ett fint hus med min familj och planerar häftiga resor!

Favoritresemål? Florida utan tvekan :)
Favoritstad? Rom, så otroligt fint!
Favoritsmink? Bare minerals id, solklart bäst! Skulle aldrig använda något annat.
Favoritlåt? Keane – A Bad Dream eller Dream Theater – Octavarium
Favoritaffär? just nu gillar jag MQ mest.
Favoritgodis? favorit.. ge mig hela påsen hehe
Favoritfärg? just nu har jag snöat in mig på militärgrönt, annars vitt.
Favoritdjur? Katt
Favoritdryck? Mountain dew!
Favoritdrink? Malibu-cola

Vad får dig att skratta mest av allt? När Micael "rinner" ner från soffan och ålar ut i hallen, hahaha!
Vem pussade du senast? Micael <3
Saknar du någon just nu? denhär tjejen http://lifeinsoton.blogg.se/ som varit borta alldeles för länge i Southampton!
Vad ser du fram emot just nu? Sommarlov!!
Sommarplaner? Jobba, Grekland med Micael och bara vila upp mig efter ett tufft år på universitetet!
Har du någon craving? Det pendlar, ett tag var jag helt besatt av cheeseburgare x) haha Just nu är det smoothies, vilket känns något hälsosammare ;)
Vad tränar du helst? Bodyjam helt klart, en sån himla energiboost!
Har du utövat någon sport? Simmade i A-gruppen vääääldigt länge :) även spelat fotboll och dansat.
Har du någon fobi? hatar fåglar
Vad har du på dig just nu? en handduk, haha, tränade nyss :)
Senaste bion du var på? Oblivion, sjukt bra!
Vad ska du göra idag? Plugga, diska och mysa med min älskling!

Där har ni en del meeeen: STÄLL FRÅGOR OM NI UNDRAR ÖVER NÅGONTING! :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

vad finns alltid i ditt kylskåp? nämn typ 5 saker! och vad är den maträtt du är bäst på att laga? :D

2013-04-29 @ 15:42:48
Postat av: anonym

gillar du ben & jerry? vilken är din favoritsmak? vad gillar du att äta när du tittar på tv?

2013-04-29 @ 16:03:55
Postat av: Elin!!

åh!! va roligt :D :D :D jag har en fråga, när du simmade finns det något som du önskar att du gjort anorlunda? vilka är dina bästa tips för att bli bra i simning? :D

2013-04-29 @ 16:26:48
URL: http://aftonbladet.se
Postat av: Alice

Vad är en typisk kläd-outfit för dig till skolan samt party?
Om du skulle beskriva dig själv med tre ord, vilka skulle det då vara?
Du har ju gått natur och var väldigt intresserad av biologi, vad fick dig att ändra till ekonomi?
Och sen är jag lite nyfiken på vad du tror du kommer göra när din utbildning är klar? :))

2013-04-29 @ 16:35:31
URL: http://slicet.blogg.se
Postat av: Micke-Nyfiken

I och med din oerhörda rädsla för flygande äggläggare undrar jag följande:
Om du var tvungen att slåss för ditt liv mot antingen
A: En duva stor som en elefant
B: 10 st duvstora elefanter (med vingar)
Motivera svaret.

2013-04-29 @ 16:47:06
Postat av: Anonym

vilken fin blogg du har! besök gärna min blogg också! Vart skulle du helst av allt vilja resa? skulle du ta mig med dig? ;)

2013-04-29 @ 17:07:32
Postat av: M

Ska du göra något roligt på Valborg? :)

2013-04-29 @ 17:25:02
URL: http://Marinapalme.blogg.se
Postat av: thilda

Kommer du att flytta tillbaka till karlskoga eller kommer du att bo kvar i Linköping när du pluggat klart? :) kramis!!

2013-04-29 @ 17:45:12
Postat av: Jessica

Skyll inte på att du tränat nyss, du går alltid runt naken! ;D <3

2013-04-29 @ 19:31:28
Postat av: rebecka

beskriv eran lägenhet! finns det något du saknar i den? har du några tips vad man ska tänka på när man flyttar ihop med någon? Köpte ni allt nytt eller begagnat? :D jag och pojken har pratat om att flytta ihop så det uppskattas med lite tips! mysig blogg btw (:

2013-04-29 @ 19:43:17
URL: http://blogportalen.se
Postat av: rebecka

oj vet inte varför det står blogportalen där men aja x)

2013-04-29 @ 19:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0