Let's do this!

43 dagar kvar tills sommarlov och 92 dagar kvar tills jag och älskling drar till Grekland. Känner att det blivit lite väl mycket onyttigt mys efter jul och att nu är det dags att ta tag i bikiniformen. Jag är trött på migsjälv att jag inte höll i min form sen jag slutade att simma, trött på att jag haft ett gymkort i snart ett år och endå bara hunnit iväg 2-3ggr per vecka. I'm going to do this, har till och med fått med mig pojkvännen på detta och det är stort! :D

Imorse tog jag och Micael en entimmas lång powerwalk innan frukost :) Sen tog vi en riktig lyxfrukost med nyttig smoothie och äggmacka. Hållt på nu i cirka en vecka nu med detta upplägg och ikväll blir det dubbelpass, bodypump teknik + bodyjam!


Vad tycker ni om min nya frisyr? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0