livet?

Idag har jag: tagit en morgonpromenad, ätit frukost i lugn och ro, pluggat i skolan med mina fina, tränat och snart ska jag åka ner på en spontantur ner till stan. Livet? har du återvänt? kommer du att stanna? snälla!

Riktigt nöjd över min insats i gymmet idag måste jag säga, hela kroppen fick sig en riktig omgång. Började med att slita på löpbandet, MEN blev så sjukt FÖRBANNAD, när jag kommit lite över 3 kilometer så råkar jag komma åt stoppknappen och hela rullbandet stannar... *suck*, efter det kände jag att det inte var någon idé att fortsätta utan jag gick över till att köra mage/rygg/ben/rumpa istället. Helt sjukt hårt körde jag, såhär nöjd var det länge sen jag var över min prestation. SKA tillbaka till min fina form innan jag åker till Grekland.

Ett gäng motivationsbilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0