Snart halvvägs!

44 dagar kvar tills sommarlovet äntligen är här! Årskurs 2 på min utbildning har varit sjukt slitsam, men också gått riktigt fort och varit väldigt lärorik. Sjukt nöjd över mina prestationer so far! Nu är det bara att hänga i sista biten också innan sommaren, innan det är dags för en härlig sommar fylld med planer :) Längtar! Kan knappt förstå att jag snart kommit halvvägs på utbildningen!

Idag gick jag upp 7 trots att det är min lediga dag, tog en långpromenad innan frukost och slappade i soffan en timme. Men nu är det hög tid för mig att sätta tänderna i plugget, så jag får kvällen fri :) finaste vädret ute och jag funderar på att dra till simhallen ikväll :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0