Tentaångesten i sitt esse

Idag tacklade jag undan min oerhörda nervositet genom att bara vila upp mig inför morgondagens tenta. Började nämligen med att gå igenom lite anteckningar och kände att ju mer jag kollade, desto mindre kunde jag. En oerhört stressande känsla, och nu är det bara några timmar kvar till tentan. Jag vet att det kommer vara svårt, men jag vet också att jag kan det här. Nu hoppas jag bara att mina nerver kommer hålla sig i schack.

Imorgon efter tentan ska jag äntligen få uppleva lite frihet, i alla fall fram till fredag. För på fredan börjar nämligen nästa kurs.. men nu ska vi inte tänka på det. Imorgon ska jag rensa ur garderoben och fixa massa grejer i våran lägenhet som vi skjutit på alldeles för länge. På kvällen ska jag ÄNTLIGEN få åka iväg till gymmet. Bodyjam och intervaller står på schemat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0