Trött tjej

Utmattad, mätt och belåten. Idag har jag haft seminarie samt tränat röven av mig. Seminariet gick bra och nu ska jag bara försöka få in all fakta i huvudet också, men det får bli morgondagens projekt eftersom att jag är LEDIG. woho!

Dagens träningspass bestod av:
20 minuter crosstrainer (puls)
1000 meter rodd (tempo/kraft)
60 minuter Bodyjam
lång yogastretching (jobbigt!)

Nu känner jag mig lagom mör i kroppen och vill helst bara sova, men först ska jag försöka sammanfatta första delen i modul 1 till tyskakursen, gooo mig!


1. Min goda sallad jag åt till kvällsmat 2. Den supergoda ananas-blåbär-smoothien jag drack som mellanmål innan träningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0