Att studera på Liu

Imorse strax innan åtta cyklade jag mot skolan, tillsammans med lemmeltåget av studenter med samma mål. Vid McDonalds möts jag av ljudet från lyckliga studenter och taggade fadderier ifrån märkesbacken. Går av cykeln för att inte råka trampa på Empires "märke" som sträcker sig över hela märkesbacken. Blir TACKLAD och islängd i en fem meter lång träbåt av TackLing för att "nollan" inte har på sig sin nolle-fluga, att jag går i årskurs tre spelar ingen roll. Skrattandes fortsätter jag upp från backen och möts av saxofonspelande gudfaderister och ett gäng förvirrade dinosaurier från TBI. CM  står alldeles stilla och tittar skeptiskt ner på players i sina kaninöron.

På lunchen leker LitheBlås mayhem i colloseum, de dansar lika gräsligt pinsamt som de spelar på diverse instrument, burkar och andra saker som låter. Extremt underhållande och utbytesstudenterna kan INTE tro sina egna öron, inte ögon heller för den delen. På rasten efter två timmar i börssalen får jag och Indira GRATIS burkar marabou choco latte, det lönar sig att vara student när företag vill testa sina nya produkter ;)

 
IKVÄLL är det München hoben och redan köar folk in på området, trots att de har biljetter. Kommer bli en lika grym fortsättning på denna dag känner jag :D Ikväll har vi Oktoberfest i augusti och imorgon är jag ledig, perfekt!

 

Kommentarer
Postat av: marie

haha va roligt skrivet hoppas ni får det kul ikväll !
Kram Mamma

Svar: Haha Tack <3 det hade vi! kramis
Julia T

2013-08-28 @ 15:47:18
URL: http://mickeomurre.se
Postat av: :D

skitfin blogg! skrattade gott åt de här inlägget, liu på pricken!

Svar: Tack så mycket :D haha ja eller hur :D
Julia T

2013-08-28 @ 19:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0