boktips: livet efter dig

Jag älskar verkligen att läsa böcker och denna sommaren har jag verkligen passat på. Kan inte minnas när jag sist läste en bok innan sommaren, måste ha varit typ 2år sen minst! Det är något jag måste satsa på att göra lite oftare, det är avslappnande för en stressad tjej som mig. Att sjunka ner i soffan under en filt, med en kopp te, tända ljus och bara drömma sig bort med en bra bok en ruggigt mörk höstkväll. Ja, tack!

"Livet efter dig" skriven av Jojo Moyes var en riktigt gripande men endå rolig och lättsam bok som jag varmt rekommenderar! Avslappnaning, ångest och varning för både tårar och skratt utlovas:) läs läs läs den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0