äntligen fredag

Äntligen är helgen här och första veckan av år tre på universitetet är över. Dagens seminare i corporate finance gick som en dans. Nu ska jag äta supergod tonfisksallad med majs och annat gott, sen ska jag lyxa med det som finns kvar av den marabou vit jag gjort pannacotta av till kvällens middagsmys!

Middagsmys hos mig ikväll! Grillad kyckling med pitabröd och till efterrätt vit choklad pannacotta med passionfruktssås made by me. Kommer bli alldeles fab! Längtar massor. Men fram tills dess ska jag städa och sätta mig för att framkalla lite förstoringar att ha på väggen i vår lägenhet. Ska försöka ladda upp lite bilder från Grekland också, det har jag glömt.

Såhär såg jag ut när jag cyklade till skolan imorse, osminkad och naturell. That´s me today!

Kommentarer
Postat av: :D

så jävla snygg! Vart är jackan ifrån, dör va snygg?

Svar: tack du :) Jackan är från Mango :)
Julia T

2013-08-24 @ 11:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0