hello hurrcane we are breaking all illusions

Tillbaka i Linköping nu efter en lång och härlig sommar. Imorse var jag ute på en bitande kall morgonprommenad, börjar det verkligen redan bli höst? löven verkar i alla fall tro det och börjar få alla möjliga färger. Kan inte fatta att jag var i cirka 40 graders värme för bara en vecka sen, längtar tillbaka till grekland så det krampar i hela mig. Måste det verkligen bli höst redan? Mini renoveringen av vårt vardagsrum är nästan klart nu i alla fall, SÅ NÖJD! Det får det att kännas lite bättre :)

Igår var jag på universitetet då första kursen "corporate finance" drog igång med dunder och brak. Det var jag inte beredd på och allt kändes ytterst oklart. Men välkommen till år 3 right? det kommer bli kul dethär!

Nu ska jag duscha för att snart bege mig till Uni för plugg och senare föreläsning.
LET'S DO THIS!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Yes you can do it

Svar: <3
Julia T

2013-08-20 @ 16:14:31
URL: http://mickeomurre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0