Hemma från skiathos

Nu är jag och mitt hjärta hemma från våra 15 underbara dagar på Skiathos i grekland. Det har varit en helt underbar resa, den mest mysiga och bästa någonsin. Två veckor med bara avslappning, sol, bad, god mat, båtturer, skratt, mys och kritvita stränder! Ön var helt sagolikt fin och vattnet var så klart att det var helt sjukt. Längtar redan tillbaka!

ÄLSKAR MIN POJKVÄN! Han är bäst i hela världen, så är det bara! föralltid <3


Här kommer en bild på oss ifrån Skiathos! fler kommer när jag har tid<3
 

Kommentarer
Postat av: hemulen

Kärlek som sprudlar, härligt!
Hur träffades ni?

Svar: Ja, visst är det härligt med kärlek! :) för att göra en long story short, vi träffades redan på gymnasiet men lärde känna varandra när vi började på samma jobb efter gymnasiet. Där sa det klick ganska så direkt =)
Julia T

2013-08-19 @ 05:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0