Middagsmys en vanlig tisdag

I förrgår tog jag och Micael en lång cykeltur för att kolla på alla nya förvirrade nollan. Kan inte fatta att det är hela två år sedan jag själv flyttade till Linköping. Efteråt åkte vi ner till stan för att äta på en supermysig grekisk restaurang, det var alldeles ljummet ute och vi satt på uteserveringen. Såå god mat och så behövligt att bara få skämma bort min älskling mitt i veckan helt utan anledning. Det var han värd <3

Grekiska oxbiffar med kyftpotatis, friterad squash, aubergindipp med fetaost och tzatziki. 

Kommentarer
Postat av: mamma

..kallas för vardagslyx..väldigt effektivt och motivationshöjande kram

Svar: Ja verkligen :) kram
Julia T

2013-08-22 @ 14:30:18
URL: http://mickeomurre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0