Skiathos del 2 - a trip around the island

Tänkte jag kunde visa lite fler bilder ifrån resan, denna gång från båtturen vi tog runt ön och stannade på stränder man bara kan ta sig till med båt. Vi stannade på en av de häftigaste stränder jag varit på, Lalaria, så sjukt vackert. Vi stannade även på en av stränderna där filmen Mamma Mia spelades in :) denna utflykt var verkligen en av höjdpunkterna!


Jag och min babe på Lalaria <3


Lalaria, sjukt mysig strand <3


Mamma mia stranden som bär upp till det lilla kapellet. 


Fina Kastro!


Eftermiddagssnack på Tsougrias, världens godaste persika!


Time to go home after an awesome day! Utsikt över skopelos :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

DAMN! Va snygga ni är tillsammans :D

Svar: hehe tack :)
Julia T

2013-08-28 @ 19:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0