Alla <3 dag

Alla hjärtans dag spenderades tillsammans med min kärlek och sambo Micael, med allt som hör dagen till. Frukost på sängen, mys och massa kärlek. Blev överraskad med en shoppingtur till stan och bjuden på min favoritrestaurang. Kvällen tillbringades i soffan tätt intill, kollade på en film och åt egenlagad efterrätt :) Micael, du gör mig hel och jag älskar dig så sjukt mycket. För mig är alla dagar alla hjärtans dag, världens BÄSTA pojkvän<3 Alltid du och jag, alltid.

I wanna start letting you know thisbecause of you my life has a purpose.
You helped me be who I am today, I see myself in every word you say.
Sometimes it feels like nobody gets me, trapped in a world where everyone hates me.
There's so much that I'm going throughI wouldn't be here if it wasn't for you <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0