Florida, jag saknar dig.

Saknar florida, saknar känslan av att vara ledig, känslan av att ha tid att bara vara mig själv utan massa krav. Saknar känslan av att ha tid att göra annat än att plugga, att kunna slänga sig i soffan en vanlig onsdag och läsa en bok eller inte göra nånting alls på en söndag. Jag vet att det kommer vara värt mitt slit, jag satsar ju hårt av en anledning, men jag skulle behöva ett break just nu. Bara för en minut. Bjuder på några random bilder från resan. 


Vi är bara oss själva, älskar dig lillasyster.

Min fina pappa på en strand i Fort myers. 

Jag och alice hamnade i knipa på Magic Kingdom, Orlando.
Disneys Electrical parade på Magic Kingdom kan varit bland det coolaste någonsin.


Jag och min underbara mamma på piren i Clearwater. 

Jag var modig som klappade en krokodil i Fort Lauderdale.

Bild på poolen utanför vår lägenhet på St Petes beach.

En något annorlunda julafton, med poolhäng jacuzzi och restaurang, jag och pappa på Silas. 
Världens coolaste jultomte, St Petersburg.

Fyrverkeri och lasershow på Epcot, orlando. Det mest intensiva, häftigaste ljud/ljus-show någonsin!
Avslutar med världshistoriens godaste efterrätt, friterad cheesecake från Silas.

Jag sa ju att det skulle bli random.. utan ordning och bara härligt, precis så jag vill ha det!
Nu blir det natten, imorgon är en stor dag; tenta och förhoppningsvis avslöjas vart jag ska åka på mitt utlandsår.

Kommentarer
Postat av: allan

shiiit va najs de va!! vi måste dra dit igen! :D

Svar: ja, jag med! <3
Julia T

2013-03-01 @ 12:47:03
URL: http://slicet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0