like music to my ears 4 in the morning

Två saker har redan gjort denna tidiga onsdagsmorgon värd, trots att klockan bara är strax över klockan sex. 

1. Efter att ha köat hela natten till en kravall som man är liiiiiite osäker på om det verkligen behövs nattköa till, hör man hur de som försöker skriva upp sig på kölistan klockan 4 möts av orden "det är väldigt otroligt att ni får biljetter". Tråkigt för dem, tur för mig! Så att härda ut de sista timmarna från den tidpunkten kändes väldigt mycket lättare, trots alla trötthetssyndrom som finns i hela världen.. Jag är helt enkelt inte skapt för att vara vaken en hel natt, men vem är det?

2. Loggar in på mailen, ett nytt mail ligger i inkorgen med etiketten "tenta-resultat". Spännande, sehr spännande. Känner mig sehr konfident right now måste jag säga! Mitt hårda slit lönar sig och jag är så sjukt stolt över mig själv, ännu ett VG och denna gång är det 11hp Statistik som håvas in som fjärilar på en sommaräng! 

Övriga morgontankar
92hp/240hp avklarade, med andra ord har jag klarat alla kurser hittills. Snart har jag gjort halva min utbildning, Woho!

Kommentarer
Postat av: marie

Grattis jag är sjuuukt stolt <3

Svar: tack mämi <3
Julia T

2013-02-08 @ 16:14:49
URL: http://mickeomurre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0