Sex bra saker om idag, och sex negativa kommentarer om det som var bra.

Topp 6 bra saker
1. Tentan är skriven.
2. JAG KOM IN PÅ SKOLAN I FRANKFURT!!
3. Eftertentanflumm med Tina och Indira <3
4. Värderingsuppgiften är inlämnad.
5. Soffmys och häagen dazs hela kvällen med min babe.
6. Inatt får jag sova utan att drömma om DCF-modeller och kundfordringar.

Kommentarer om punkterna ovan
1. Slarvade som fan på tentan.
2. Jag måste lämna min underbara sambo hemma när jag flyttar till Mainhattan. 
3. Ingenting dåligt med punkt 3 ovan.
4. Ingenting dåligt med punkt 4 heller.
5. Jag är laktosintollerant men envisas med att äta glass (Laktostabletter <3)
6. Jag har ingen aning om punkt sex stämmer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0