Sommarlängtan.


Sitter och köar för att få biljetter till Kravalentin, trodde inte att det skulle vara så högt tryck, but here I am! För er som inte är Linköpingstudenter och inte har en aning om vad det är för något så är det en alla hjärtans dag fest. Det är helt sjukt vad man får köa till allt i den här staden, men nu var det faktiskt över ett år sedan jag nattköade så jag har varit bortskämd med fina vänner som fixat åt mig. Någon gång måste det väl vara min tur, eller hur? 

Fick helt plötsligt världens längtan efter sommaren, men nu har i alla fall snön smält (peppar peppar) här i Linköping och det regnar som fan.. så det måste ju betyda att i alla fall våren är på väg? drömma går ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0