Hemma i kylan..

Två dagar har gått sen jag kom tillbaka till ett kyligt sverige och jag längtar redan tillbaka till värmen. En fantastiskt bra resa och upplevt massor! Kommer antagligen lägga upp lite bilder så småningom när jag hittar orken, just nu har jag en sådan grym jetlag så det är helt sjukt.

Anars rullar skolan på som vanligt och snart är det dags att välja vart jag vill spendera min utlandstermin. Det pendlar ständigt mellan alla möjliga orter.. så vi får se vad jag bestämmer mig för :)

Kommentarer
Postat av: marie

igår utan förvarning nickade jag till på eftermiddagsfikat....skrämmande.....

Svar: haha <3
Julia T

2013-01-11 @ 10:06:22
URL: http://mickeomurre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0