Think dance school, Loosen up and get ready to jam!

I stort sätt gillar jag alla träningsformer som finns, men favoriten just nu är Les mills passet "Bodyjam". Det är helt sjukt kul och påminner mig mycket om min tid som dansare, så jag blir väldigt lycklig av den typen av träning. På bodyjam tränar man verkligen hela kroppen och det är roligt att träna! Jag kliver in i studion förväntansfull och taggad, och en timme senare kan jag inte förstå att det redan är slut! (det händer i princip aldrig annars) OCH JA! Det ger, man blir svettig, anfådd och helt utslagen efteråt om man kör rätt och ger allt! Så mitt hetaste tips just nu är att DANSA! dansa så mycket som du bara kan! Instruktörerna på dessa pass på mitt gym är helt suveräna, ger alltid 100 % och taggar än så sjukt bra.


Inspirationsbild ifrån Les Mills hemsida för bodyjam.

Här är en liten kort beskrivning på vad du tränar och får ut av det om du gör som du ska.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0