Trötthet.

Tentaplugget för den avtenterade kursen i statistik har verkligen tagit ut sin rätt på mig, är helt sjukt trött! Hur som helst är jag supernöjd med min prestation. Så igår efter tentan unnade jag mig att ta det lugnt för en gångs skull. Det blev ett pass i gymmet med pojkvännen, umgås en stund med Jessica och på kvällen unnade jag mig en semla. Enligt pojkvännen den godaste någonsin, jag instämmer.

Idag drog den nya kursen "finansiell styrning" igång och den verkar riktigt intressant! Dock har jag varit smått apatisk sedan jag kom hem ifrån skolan. En timmes prommenad med pojkvännen trodde jag skulle pigga upp, men jag blev bara ännu tröttare.. Antagligen behöver jag sova, så nu ska jag inte kämpa emot längre.. Godnatt!


Så söta bilder hittade jag på pinterest idag, det vore mysigt att ha en såndär liten mys. Tyvärr så är ju både jag och Micael allergiska mot sånnadär små gosigt lurrviga varelser, men drömma kan man ju :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0