bästa lördagen på länge <3

Igår hann jag med riktigt mycket trots att jag jobbade 9-17. Direkt efter jobbet cyklade jag ner till pumphuset för att fika med min mamma, bjöd henne på fika och hade det gött i solen. Riktigt härligt med lite kvalitétstid bara hon och jag. Riktigt fint har det blivit bort på näset alltså, så mysig eftermiddag! Älskar dig mamma <3

Vid sjutiden mötte Micael upp oss vid näset och vi cyklade hem till oss för att grilla med min familj. Sån himla härlig kväll och det var så sjukt mysigt att bara prata, umgås och ha det bra. Vädret var helt oslagbart! Värdesätter verkligen sådanna tillfällen med min familj, älskar er så mycket! <3

Senare på kvällen cyklade jag och Micael hem till honom. Satt till sent på natten ute på deras veranda och pratade med hans familj och käkade ostbågar (<3), så mysigt. Micaels pappa visade verkligen hur man lockar fram fladdermöss, haha, skrattade så jag tjöt när han viftade med en vit filt och det bara kryllade. Sjukt bra slut på en nästan föööör bra dag!

Bild från min och mammas mysfika, måste vi göra om snart igen <3

Kommentarer
Postat av: marie

...det gör vi ....tack för god fika! Mamma

Svar: <3
Julia T

2013-07-08 @ 07:44:07
URL: http://mickeomurre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0