Måndag och tisdag

Igår blev en dag i solen tillsammans med Micael, på kvällen åkte vi till Aerocenter och körde Crossfit med hans familj. SÅÅÅ kul! Känner verkligen att crossfit passade mig, sjukt taggande och döjobbigt! Precis som jag vill ha det!

Efter passet åkte vi hem till dem och hade minikräftskiva och sen bakade jag och Micael en sockerfri jordnötscheesecake till kalaset som var idag för Micaels morfar som fyllde 75år. Bottnen blev riktigt god, men fyllningen blev inte riktigt så söt som jag hade velat haft den. Tror att man verkligen måste älska jordnötter för att gilla denna, så jag hade nog valt en annan smaksättning om jag skulle göra om den. Meeeen det verkade som att den gick hem iaf, trots att den aldrig tycktes tina! haha. Micaels mamma hade iaf gjort supergoda sommarbakelser (med socker) och de var helt underbara!

Nu på kvällen har jag hängt i soffan med min familj, mys!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0