rond 2 hos frisören och fika på bästa vännens balkong

Idag har jag varit ledig och har därför försökt att hinna med så mycket som möjligt. I förmiddags var farmor här och vi åt linssoppa med créme fraige och jordgubbar till efterrätt. Efter det cyklade jag och Alice ner till stan, det var dags för rond 2 i min hårfärgning. Var inte helt nöjd sist, ville ha det ljusare så det fixade Jessica på paus åt mig. Nu är jag hur som helt SKITNÖJD! Får dock inte tvätta håret på 3dagar nu för håret måste vila. Det lär bli sjukt fett, har ännu inte riktigt kommit på en lösning ännu, men det måste vila ordentligt om jag vill ha det snyggt.

Efter besöket hos frisören åkte jag hem till Isabelle och det blev långfika med massa prat. Min BFF hade fixat världens lyxigaste fruktbuffé och fruktte, vilken energiboost! Älskar frukt, speciellt färska närproducerade jordgubbar såhär på sommaren! En så oerhört efterlängtad eftermiddag/kväll <3


Bild 1. Min instagrambild Bild 2. Issas instagrambild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0