skiathos

De senaste dagarna har spenderats med: löpning i mina nya asics, CROSSFIT och TRX på aero, mys hemma hos pojkvännen, mys hemma hos mig, grillkvällar, powerwalks med Alice, Hängt med min fina vän Annie, shoppat inför resan, packat, tränat ännu mer, ätit massa goda frukostar i morgonsolen, läst ut min bok och annat superhärligt som hör sommaren till!

Nu har jag precis stängt igen väskorna och tagit mig en sista löptur samt kört ett stenhårt pass core för att få flygnerverna ur kroppen.. Längtar så tills vi är framme, två hela veckor i grekland med den jag älskar mest, kan det bli bättre eller?! åååååh!!!! waaaahh!! NEJ, nu blir det allt in i duschen med mig innan jag tar mitt pick och pack för att åka hem till Micaels familj en stund innan avfärd till Arlanda. Imorgon bitti går flyget :)) lycka!

TJARRÅ!!
haha, är redan svinbrun! Till och med på benen :b haha kommer typ vara svart när jag kommer hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0