Tom Chaplin - something in me was broken, and my thoughts were bitter and ill.

Nu ska jag krypa ner i sängen och lyssna på lite bra musik och fantisera om framtiden. Jag älskar att fantisera om hur saker och ting ska blir. Älskar även att lyssna på en låt och fundera över vad text och musik verkligen betyder. Finns det något bättre sätt att komma till ro på? Speciellt gillar jag keanes musik, finns det något bättre band i hela världen? nej.

Dessa ska jag lyssna på nu: Keane – Leaving So Soon?Keane – Something In Me Was DyingKeane – The Starting LineKeane – The Frog PrinceKeane – AtlanticKeane – Nothing In My WayKeane – This Is The Last TimeKeane – Try Again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0