3 dagar kvar

Det är lite tomt på bloggen just nu, inte speciellt mycket händer, försöker plugga så mycket jag kan men det går trögt. Galet fint väder, alla vännerna och sambon har åkt hem. Borde kanske också åkt "hem", men jag vet att jag absolut inte kan koncentrera mig i Karlskoga. Där är det så mycket annat som lockar! Men jag ska verkligen försöka bita i nu de här sista dagarna, jag känner att ett VG i denna kurs skulle sitta riktigt fint. 10 hp tyska till skulle göra att jag enbart fått 7hp G detta år, vilket motsvarar en kurs. 53hp Vg och 7hp G, känns som ett sjukt bra resultat! :)

Ett år av mycket slit, svett och tårar går alltså mot sitt slut. På fredag kan jag kalla mig 50 % Civilekonom, hur nice känns inte det? Året har ju även bestått av mycket bra! Fått nya helt fantastiska vänner och upplevt så mycket nytt detta år. Dessutom så har jag och min sambo snart bott ett helt år tillsammans! Det är det absolut bästa beslutet vi har tagit någonsin, älskar sambolivet <3 Kan ju iofs bero på att mitt hjärta är den mest underbara killen i världen!

Nej, time to dyka ner i tyskaplugget fram till lunch!
till mina älskade vänner som tar studenten/examen nu, ha det så himla kul! pusss


I sommar, då ska jag verkligen sätta igång med träningen igen. Längtar sjukt mycket nu efter 2 veckors uppehåll..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0