body balance

Hallå! Nu börjar jag allt få lite liv i min blogg igen, sorry för den dåliga uppdateringen den senaste månaden.

Igår var jag och Alice på gymmet och körde crosstrainer + bålstabiliet, efter det körde vi body balance med pappa. Det var verkligen sjukt kul! Avslappnande och "ansträningande" för musklerna och hjärnan. Det var absolut inte som jag trode att det skulle vara. Tror faktiskt att det är en bra träningsform som man borde köra i alla fall en gång i veckan, om inte annat för återhämtning, balans och kroppskontroll. Kommer lätt köra det igen!

(Annie & Linnéa, detta inlägg är inte om bodyjam;))
Nu ska jag cykla iväg till jobbet, älskar vardagsmotion!


Kommentarer
Postat av: Annie

Haha, starkt jobbat Julia! Du får följa med på combat någon dag så kan du skriva om det också sen ;)

Svar: haha ;) körde just TRX komplex så det måste väl bli ett sånt inlägg först ;) haha
Julia T

2013-06-24 @ 22:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0