Midsommarafton!

Midsommar hade jag tänkt fira med mina fina vänner, men så blev det inte då jag helt enkelt inte hade några krafter kvar till det. Istället spenderade jag hela dagen med en riktig klippa som stöttade mig, världens bästa sambo. På kvällen hade min familj massa folk över för midsommarfirande och grillning, så vi hakade på till kvällen, åt gott och hade det mys. Sen åkte vi hem till Micael och myste i soffan med hans familj. Hyfsat lugn och genommysig var precis vad jag behövde ♥

Det bästa med midsommar förutom det trevliga sällskapet tycker jag lätt är maten! Mamma hade gjort världens godaste potatissallad på turkiskt youghurt, färskpotatis, rödlök och dill! Till det hade min syster gjort en supergod grekisk sallad och till detta grillade vi marinerad fläskfilé i djävulsmarinad (sååå gott). Till efterrätt hade vi citroncheesecake. Lyx!


behöver jag ens nämna hur mätta jag och älskling var efter allt detta?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0