Tell everybody I'm on my way

Idag har varit en ganska bra hitthils. Vaknade vid sex då Micael skulle åka till jobbet, sen gick jag tillbaka till sängen för att ta sovmorgon. Långfrukost med Alice och sen körde vi dubbelpass på träningslagret. Ett pass indoor-walking och sedan ett pass CX. Efter över en månads träningsuppehåll var det så underbar att komma igång igen. Har en provapå vecka på träningslagret så denna vecka ska jag se till att träna sjukt mycket.

Nu ska jag och Alice gå upp till Ica och köpa krya på dig present till Thessan som har magsjukan den stackarn :/ ikväll blir det mys hemma hos Micaels föräldrar. Längtar väldigt mycket efter honom idag, även fast vi sågs för bara några timmar sen. ÄLSKAR den där killen, så underbar. Puss på min familj också, älskar er. Ut i solen en stund innan det är dags att trampa bort hem till Micael, så konstigt nu när vi "inte" är sambos på riktigt över sommaren! haha <3


Älskar dess comic-strips från wumo. Dessa är tre stycken roliga som jag hittade häromdagen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0