"alla lektioner och föreläsningar inställda denna vecka"

Imorse fick jag ett väldigt underligt mail måste jag säga "alla lektioner och föreläsningar iställda denna vecka". Första tanken var ren och skär lycka, andra tanken var en klump i halsen. Det betyder antagligen att man måste lusläsa varenda liten finstilt mening i läroboken för att kunna kamma hem de poängen på tentan, eftersom att de ej kommer gås igenom på lärarledd tid. Dock så tror jag inte att det kommer bli några problem.

Så istället för att cykla på Micaels förstora cykel till skolan imårse, tog jag en riktigt lång och härlig promenad innan frukost. Solen var värmande och isen smälte längs gatorna medans jag powerwalkade fram med bra musik i öronen. Väl hemma väntade mysig pojkvän med lyxfrukost, vilket underbart liv jag har <3

Imorgon efter Micaels sista tenta blir det hemfärd mot mitt andra hem karlskoga över påsken. Jag har blivit lovad årets första grillning till helgen och annars ska jag bara njuta av att vara ledig och träffa massa vänner. Idag är det bara 74 dagar kvar till sommarlov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0