Decleor - inbokad lyx

Att betala tusen kronor för att skämma bort säg själv en vanlig torsdag i mars känns helt rätt för mig just nu. Därför har jag för födelsedagspengar bokat in en Decleor Aroma Expert behandling nästa vecka. Efter all slit och stress de senaste veckorna och är jag värd det. Älskar verkligen ansiktsbehandlingar, lite synd att man inte skämmer bort sig lite oftare :) Pengar som många andra studenter lägger på alkohol, lägger jag på att skämma bort mig själv :) Känns helt rätt för mig!

Lite om behandlingen: Aroma Expert
(Lätt ryggmassage, dubbelrengöring, peeling, ånga, porrengöring, brynplock, aromapressur, aromadränage, aromatisk massage, specialmask efter hudtyp, arm- och handmassage, avslutande creme)

Som jag längtar!

Kommentarer
Postat av: marie

blir gött dä

Svar: verkligen!
Julia T

2013-03-01 @ 12:52:05
URL: http://mickeomurre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0