Epcot flower & garden festival

I januari i år besökte jag och min familj två av disneys parker i Orlando, Florida. En av parkerna, Epcot, var en riktigt häftig park med tema framtid och länder. Ni som besöker Florida får inte missa Epcot, riktigt häftigt ställe och man skulle kunna gått där i en vecka och fortfarande inte hunnit se allt. Dit kommer jag absolut att åka tillbaka till!

Hur som helst, varje år i maj annordnar Epcot en jättestor flower och garden festival. Bob och georgiann berättade om festivalen för mig och när jag kom hem till sverige igen kollade jag upp vad det var. Efter timtals sökande på internet efter bilder och videos har jag fastnat totalt! Det är helt sjuka kreationer, HELT gjorda i BARA blommor och växter! Sjukt imponerande, se för egna ögon här nedan. En dag ska jag se det med egna ögon :)


Bilderna är tagna från Epcots hemsida och ihopsatta i ett kollage av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0