Jagdag

 
I torsdags hade jag en riktig jagdag. Nybakat bröd till frukost och lång stud i soffan med te framför tvn. Vid lunch tog jag bussen ner till stan och p.a.u.s för att få ansiktsbehandling, massage och brynplock. Behandlingen var helt underbar och varade i hela en och en halv timme. På eftermiddagen åkte jag med Jessica till gymmet och körde ett hårt pass bodyjam. När jag kom hem stog maten på bordet, så fantastiskt underbar dag!

När behandlingen var klar fick jag även reda på att jag klarat av finanstentan, sååå underbart! Av den anledningen lyxade jag med att köpa lite produkter. Nej, det var inte billigt det är så otroligt värt.


Ursäkta sjukt dålig mobilbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0