Tränings-flow

Just nu är jag inne i en såndär träningsperiod, redan hunnit med fem pass denna vecka och det är bara torsdag. Önskar så att jag hann träna minst såhär mycket varje vecka, men det är önsketänkande. Hur som helst är jag helt sjukt trött i kroppen just nu, har kört stenhårt (me like). 

Måndags: Bodypump 60min
Tisdags: Gym 30min + Bodyjam 60min (ny release!!)
Onsdags: Spinning puls 45min - tema intervaller
Idag: Bodyjam 60min

Så vad är mitt omdömme om nya releasen bodyjam 64?
Blandade känslor från min sida då jag verkligen ÄLSKADE bodyjam 63, men jag tror att det nya passet kommer att växa hos mig. Det som är nytt för denna gång är att jag känner att det är väldigt mycket lättare steg. Jag gillade utmaningen från förra releasen och nu sitter nästan stegen redan HELT efter andra gången jag kört. Eller är det kanske jag som blivit väldigt mycket bättre? Det är ännu för tidigt att säga vad jag tycker, nytt utlåtande kommer ;)

Här får ni lite bodyjamkänsla: Gandalf Archer – D.R.E.A.M - Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0